Företagstelefoni
Mobil växel för företag
Vi är återförsäljare för WX3 företagstelefoni.
Med deras pålitliga och moderna telefonilösningar kan vi hjälpa ditt företag att kommunicera effektivt och smidigt. WX3 erbjuder ett brett utbud av funktioner som förbättrar både intern och extern kommunikation, vilket gör det enklare att hålla kontakten med kunder och medarbetare. Oavsett företagets storlek kan vi erbjuda skräddarsydda lösningar som passar just dina behov.
Oberoende av mobiloperatör
Med vår växel kan du fortsätta med dina befintliga mobilabonnemang oavsett mobiloperatör. Du kan också bland abonnemang från olika mobiloperatörer
Skräddarsydda Svarsgrupper
De allra flesta väljer att optimera sin växeltelefoni med svarsgrupper och talsvar. Genom att låta, exempelvis samtal försäljning, support eller jour tilldelas olika personer på ert företag kan ni styra till vem det ringer och när.
Schemaläggning av växel
Naturligtvis kan ni styra er företagsväxel så att samtal hanteras optimalt för ert företag. Öppettider och svarsmeddelanden på er växel justerar ni själva efter behov. Så även öppettider på växeln, såväl som svarsgrupper.
Fördelar med Wx3 mobila företagsväxel
Alltid koll med växeln i mobilen
Med vår mobilväxel har du alltid koll på läget. Med hjälp av den användarvänliga mobilappen har du tillgång till alla samtal, kontakter, samtalshistorik, svarsgrupper och kan hantera växel.
Inte låst vid bindningstid
Du kan börja använda mobilväxel från wx3 oavsett hur lång bindningstid du eller dina medarbetare har på sina abonnemang. Vår mobila växel är operatörsoberoende och fungerar också över trådlöst nätverk.
Smidig vidarekoppling av samtal
Inkommande samtal till er företagsväxel skall snabbt och enkelt kunna vidarekopplas i organisationen. Oavsett om ni använder en mobiltelefon, softphone eller fast telefon kan ni med några enkla knapptryckningar vidarekoppla samtalet till rätt kontakt.
Hotell & Konferens
Små konferensanläggningar såväl som stora hotellkedjor använder Wx3 telefoni. Det finns smarta specialfunktioner som väckning, städning, samtalsdebitering och integration med hotellsystem.